Free background from VintageMadeForYou

måndag 21 februari 2011

Sportlovsvecka



och vi arbetar. Ja, arbetar och arbetar, det är ju betydligt lugnare tempo på skolan när det inte finns några elever på plats. Men man får gjort en massa andra saker som att städa t ex. Hur "okul" är nu inte det?

Dagens är ullkofta eftersom jag har så kallt på mitt rum, under det en ljuvligt skön trikå och båda är molly favvisar. På fötterna har jag en förälskelse i Swedish Hasbeens inköpta från "Butiken" som fina Sannibus tipsade om. Verkligen fin service så de kan jag med rekommendera.

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Ja, jag hade glömt att det är sportlovsvecka. Upptäckte att cafét på jobbet var stängt. Som tur är kan man ju göra kaffe själv och undvika den stora kaffekrisen. :-)
    Hoppas att du får vila upp dig lite denna veckan?
    Stora kramen!

    SvaraRadera
  2. Skönt när tempot är lite lugnare ibland.
    Snygg kombo!

    Kram

    SvaraRadera