Free background from VintageMadeForYou

lördag 19 februari 2011

Mums fillibabba





Måste jag nog ge denna lördagen i betyg. Sovmorgon, litet besök hos en IKEA konkurrent, Disney on Ice, hemmagjord pizza och melodifestivalen: jag är riktigt nöjd.

Godingen som jag har på mig är ett underverk som bodde hos en annan mollytjej, snyggaste Josanne som dock tyckte att den behövde ett nytt hem. Tänk så bra det blev hos mig! Älskar den, vackra vackra tyget i royal som jag tycker är så ljuvlig!

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Oh tror minsann att den bodde hos mig allra först(: Och innan det på butiken Ogräs i Västervik. Passar dig PERFEKT!!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja, jag glömmer aldrig hur fin den var på dig!!!
    Låter som en skön dag..haha..jag har helt missat melodifestivalen..

    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Du är ju sketa-snygg Christina! Snyggare än vad Josanne var i den, men säg det inte åt henne;) Låter som eran dag har varit toppen:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Den är helt underbar! Passar dig mycket bra!! Så kan jag lägga till då i historien att jag tipsade Dr Molly om just butiken Ogräs där den köptes ifrån..
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en mysig dag. Du är skitsnygg i Indyn.

    kram

    SvaraRadera
  6. OHLALA den är VERKLIGEN en Fengxumamma-klänning! Vad härlig er lördag var, hoppas din söndag blir lika fantastisk!

    KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  7. Guuud vad fin du är!!! Hoppas jag hittar en Full emb smock dress i just den färgen!
    Kramar!!

    SvaraRadera