Free background from VintageMadeForYou

tisdag 15 februari 2011

Inte roligt...


Lillasyster har varit och klippt sig idag. En jättegullig tjej som de tycker mycket om och hon gjord eprecis som vi bad. Men det blev för kort i Lillasysters värld och här hemma rasade allt: " jag är så ful, de kommer att skratta åt mig". Mamma är lite svag där för man känner sig aningens skyldig eftersom hon misstänkte att det kunde bli så." Mumsan, jag plattar håret till dig imorgonbitti". Hur tänker man som vuxen heltidsarbetande kvinna när man lovar sin snart-sju-åriga dotter att fixa håret till henne med på morgonen?! Som om jag brukar ha gott om tid på morgonen! Jaja, det får bli extra id i badrummet;D

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Stackarn! Kanske låter annorlunda när hon kommer till skolan och får höra hur fin hon är:) Kram

    SvaraRadera
  2. Usch stackarn, men håller med LInda jag!! :D KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnar sig i morgonbitti. Vilken fin och snäll mamma du är.

    Kram och gonatt!

    SvaraRadera
  4. Ooh vad jobbigt. Har hon lockigt så det blir kortare torrt? Hoppas hon känner sig bättre imorgon och efter en egen hårtvätt.

    Här klipper storasyster lillasyster så snart har hon inget hår kvar på skallen. Det ser hemskt ut!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja vad gör man inte för sina små? =)
    Hoppas det känns bättre med nya frisyren snart.

    SvaraRadera
  6. Jag tror att hon är jätte cool i sitt kortare hår! Hur snygg är inte September tex?
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Åhh, jag avskyr själv när någon klipper mitt hår för kort så jag förstår hur hon känner sig!
    Så skönt för henne att hon har en mamma som hjälper till med det på morgonen hur bråttom mamma än har :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  8. Det gick hyfsat; fullständigt sammanbrott allra först och sedan efter plttång och glitterspray så vad dte en glad tjej. Så ett tips är, glitter spray kan rädda din dag;D

    Kramar

    SvaraRadera