Free background from VintageMadeForYou

måndag 7 februari 2011

Lite kvällspyssel



När man har innekatter måste man ha lite annat bra att klättra i och slita klorna på, något som tåler lite vassa klor bättre än vad möblerna gör. Vår förra kattställning tror jag vi haft i ca 15 år så den var ganska illa åtgången och det var hög tid att byta ut den. Så efter lite letande på nätet hittade vi massor som har helt andra priser än vad de tar för liknande produkter i Zoo-affärerna här runtom. Dessutom leveras det till postkontoret här i byn för en väldigt hyfsad summa.
Så efter kvällsmaten satte familjen igång och jag gjorde annat:)



Det är aldrig fel med en semla eller två;P




Invigd och godkänd; Lady gillar den.

Kramar alla fina


6 kommentarer:

  1. Underbart att "se" dig! Vilken klätterställning! Vore jag kisse skulle jag älska den:) Kram goa Christina!

    SvaraRadera
  2. Jag är imponerad vilken LYX dina katter har!! Skulle nog behöva ett sånt klätterträd till våra två katter också men dels har vi inte plats och sedan skulle maken tvärvägra. Han är inte direkt förtjust i dom...

    Goa semlor :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig klätterställning! Mina katter hade jublat =)

    SvaraRadera
  4. Wow vilken leksak!! Inga katter kan ju annat än gilla det trädet.. Mycket trevlig, o hög! ;o)
    Semlor, syster..mummmms!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ser ut att vara en riktigt bra klätter-smyg-spanmöbel. Var har ni köpt den? Måste den förankras på många punkter? Jag har haft katt tidigare och kan snart inte hålla mig längre ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Den är väldigt smäcker , jämfört med vår gamla. Den stöder uppåt mot taket , i vårt fall trappan och är stabil. Denna är rek för ragdoll som är tunga katter. Men fö inga förankringar.

    Lipalina; som tur är är maken den som drivit detta projektet mest;) Den är oumbärlig när man har innekatter.

    Kramar

    SvaraRadera