Free background from VintageMadeForYou

torsdag 24 februari 2011

Alltid här!




men jag visar mig inte så mycket:)

Läser hos er alla fina, skrattar och gråter med er gör jag men kommenterar ytterst lite. Ännu sämre är det med egna inlägg för tillfället och det får bli som det blir. Nu är jag ju en envis kärring så ni blir inte av med mig så lätt;D

jag klickar lite här och köper lite där, swappar något. Så lite ändringar i garderoben är det och det visar jag någon annan dag:)

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Å, det dära tycker jag är som det ska, man har liksom mer eller mindre ork för egna bloggen och att kommentera...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jepps, håller med Lindiloo !
    Man ska göra det man känner för & inget annat :-)
    Vissa veckor är ju så & vissa veckor håller man på att explodera av Bloggidéer .
    Ta hand om dej ♥
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Ja, men så kan det vara. Jag brukar göra ilägg, samtidigt som jag hjälper barnen med läxor, tar fram mellanmål mm. Då tar det låååång tid att få inlägget färdigt. Då har jag inte alltid tid att kommentera, men jag vill gärna "hälsa på" hos alla.
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Ta det lugnt - ta en Snickers (eller vad man nu sa på det glada åttitalet).
    Man behöver en paus ibland.
    Speciellt om man är en häst med huvudet i ett träd ;-)

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Du är alltid välkommen att hälsa på hos mig med eller utan kommentar. Du hör av dig i bloggen när du har tid.

    KRAM till dig

    SvaraRadera