Free background from VintageMadeForYou

onsdag 26 januari 2011

Tack




tack för alla gulliga kommentarer igår och tröstande ord. Men det är så förfärligt ledsamt att skiljas från sina husdjur så det skär i hjärtat.
Precis som syster-yster undrade så saknar Lady sin kompis. Hon letar efter honom och kallar så det känns nog märkligt för henne att vara ensam katt. Ett litet tag får hon var det men sedan ska hon få en ny kompis.

Lite uppdatering: Efer skidsemestern har det varit riktigt hektiskt på jobb och för att hinna vila har jag tagit bort alla icke-måste som blogg, städa och annat trist. Mat som är enkel att laga osv men det ger mig andrum och jag vilar. Känns väldigt bra! Och när nu snön smält lite kan jag ge mig ut i löpspåret i skogen igen och då, då är det snart vår! Redan idag var det ljust till klockan var över 5 i efrmiddags, visst är det härligt?!

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Åh så tråkigt med katten. Stor kram till dig!!! Saknad.

    Bra att du tar hand om dig och tar bort det som stressar. Hoppas att våren kommer snart, jag längtar också ut i springspåret..

    Stooor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    vi känner inte varandra men jag har tittat in hos dig en tid och vill skicka en virtuell kram. Jag har varit med om detta två gånger och känner verkligen med er.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Visst sörjer djuren varandra. Min ena honkatt sörjde i över ett år när hankatten Alex gick bort. Hon låg mestadels i källaren med raggig päls. Nu börjar vi känns igen henne igen, men det har tagit tid.
    Precis som för matte som saknar sin Alex i fotändan av sängen.

    Varma tankar till er som fattas en liten vän.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Usch, så hemskt för er! Känner verkligen med dig! Var med om detta med min birmis för 1,5 år sedan och känner det fortfarande i hjärtat.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du gör rätt som försöker stressa av. Lägg tid på det som är viktigt.....KRAM

    SvaraRadera
  6. Tråkigt med kisse... livet är jobbigt ibland...

    Håller åxå med Linda. Tid ska man ödsla på viktiga saker & framförallt "må bra" saker, Motion är bra :-) Å även yoga :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  7. Men fyyy vad hemskt gumman!!! :(
    Vet hur djup sorgen efter en älskad familjemedlem av det fyrbenta slaget är - Lider med dig!! KRAM!

    SvaraRadera