Free background from VintageMadeForYou

torsdag 27 januari 2011

Snart helg


Torsdag som är en superbra dag, dagen före fredag och den känns nästan lika bra.Man vet att helgen stundar:)

Vi har varit i kontakt med två olika uppfödare och i helgen ska vi åka och titta på kattungar. Det är hankatter och de är båda brunmaskade, fullständigt bedårande på foto som katt ungar är. Ingen av dem är färdiga att flytta ännu utan vi får vänta några veckor vilket jag tycker är lite bra. För det mest intensiva ledsna har stillat sig lite och och en ny katt är efterlängtad och inte bara ersättare för Brandon.

Imorgon är det ingen vanlig fredag för imorgon ska jag göra något härligt, träffa en supermysig och underbar molly-syster. Kanske något nytt får flytta hit...

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Spännande med kattungarna, alltid roligt med sådana besök! Låter som en toppendag i morgon med Mollysystern..hoppas det går vägen! Du klär väldigt bra i denna blåa Carded Bell flanell dressen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra i morgon på träff:) Och när det väl blir en kiss-unge KRÄVER jag att få se foto pronto;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej vackra du<3

    Du är så snygg i klänningen!
    Älskar min och den är ju bara så skön visst?

    Läste om er katt..
    Så sorgligt..
    Förstår hur du menar att en ny katt ska vara lite efterlängtad och inte bara ett substitut..
    Men finns det något gulligare än kattungar???
    Tänk när jag var hos mina föräldrar och vi hittade tre stycken nyfödda och en död kattunge i deras båt på tomten..
    Tårarna kom på mig och vi tog i dem och värmde dem..
    en behöll dem och de anra två kom till ett urgullig par utanför byn..
    Säger som Linda, Vill se bilder på dem sen!!!

    Hoppas att allt är bra med dig och de dina och att vi kan träffas snart!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Kattungar är bedårande - alltid!
    Klokt tänkt att den nye ska få vara efterlängtad.

    SvaraRadera