Free background from VintageMadeForYou

måndag 17 januari 2011

Hemma igen:)


Åter i skåneland efter 10 dagar i fjällen. Alldeles underbart med härliga dagar utomhus och lugna kvällar framför brasan. Ingen dator eller telefon som har fått min uppmärksamhet utan jag har verkligen slappat. Ljuvligt!


Innan vi åkte hade vi full rulle och dessutom har min vackra fina katt herre blivit sjuk så dagen innan vi åkte var vi akut på djursjukhuset. På fredag sak vi tillbaka för ny provtagnig och jag hoppas verkligen vi hittar orsaken för nu är det inte mycket katt kvar, han är så mager. Han har vägt 8 kilo och nu är det knappt halva han kvar. Detta är det tråkiga sidan med älskade husdjur, när de blir sjuka och man inte vet hur man ska kunna hjälpa dem.

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att se dig:) Härligt att komma iväg sådär, starkt gjort att skippa dator och telefon! Hoppas att kissen mår bättre snart. Jobbigt när bebisarna är sjuka....
    Kram goa Christina<3

    SvaraRadera
  2. Så fint du verkar ha haft det?! Underbart att skippa dator och telefon. Jag önskar att jag kunde komma iväg en helg i allafall..

    Håller tummarna att misse mår bättre snart.
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite skidåkning! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen, kul att höra av dig igen!=)
    Å underbar resa förstår jag! Skönt för dig att komma iväg och koppla av..;)
    Ta det lugnt hemma med nu....;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite paus hemifrån.
    Hoppas kisse mår bättre och att de hittar vad det är som fattas honom.

    SvaraRadera