Free background from VintageMadeForYou

lördag 29 januari 2011

Underbara fina molly systrar


Alldeles ljuvligt underbar avslutning på fredagen var det för mig igår. Dess två ljuvliga tjejer tog tåget till staden så vi fick till en lite träff.
Givetvis blev det en tur till Ajabaja och lite provning. För min del var det superbra för jag har inte provat någonting av vårens kollektion utan tänkte vänta till allt är ute. Ja vet knepiga ideér får man ju ibland;)
LingonBerrie och Josanne är tjejer som bara inte kan låta bli att tycka om och de är fantastiskt vänliga själar båda två, ändå så olika. Love them!

Två plagg fick jag med mig hem, ett rea-fynd och det andra en alldeles ljuvlig sak från förra sommaren. Visar senare

Nu ska jag hinna städa lite innan vi åker för att gosa med kattungar

Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Vad snygga ni är alla 3 i New jersey tank. Jag är glad den redan är på plats i min garderob. Lycka till med kattunge spaningen, det är så trist när husdjuren går bort.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad superdupermijonergångersnyggakvinnor ni är !

    ♥Åsa

    SvaraRadera