Free background from VintageMadeForYou

lördag 29 januari 2011

Får jag presentera....



Milow de Vinci!



Han kändes alldeles rätt och uppfödaren väldigt seriös. Liten uppfödning i hemmiljö som inte var som en kattfabrik, det gillar jag!



Han sov när vi kom men piggnade till väldigt snabbt och lekte med oss hela tiden vi var där, ljuvligt.
Nu blir det till att bida sin tid och vänta 5 veckor innan han får lämna sin mamma.
Nu råkar det sammnfalla med en annan väldigt trevlig händelse som måste var hemlig ett tag till så jag ska se om man kanske kan få hämta hem honom på fredagen;)

Ja, ni ser vad jag har på mig: min nya favvis carded flanell dress.

24 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag ni hade igår. Synd att jag jobbade.
    Naaw vilken söt katt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbaring!
    Kram Frk Abbe

    SvaraRadera
  3. Oh, vilken söt och gosig kisse! ... :) Och vad jättefin du är i den klänningen!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag dör!! Vilken sötnos!!!!

    SvaraRadera
  5. Men vilken söööööööt! Antar att 5 veckor känns som en evighet ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fin!!! Fanns det fler i kullen?? Honor?? Mina föräldrars katt dog nyss och dom behöver en ny! Har haft perser innan men hade varit kul med Birma!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Åååå vilken sötnos. Heter lika som vår lille Marlows bror men det kan ju inte vara han för de är snart ett år nu :-) Finns nog inget sötare än birmabebisar...Lycka till med lille sötnosen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Men oj vilken hårtuss, ljuvlig./K

    SvaraRadera
  9. Milow är ragdoll och de är slående lika birma och visst är de bedårande!
    ja det kan bli en lång väntan...

    Dr Molly: det finns inga kvar alla är tingade men om de vill ha en hane finns det en i Landskrona hos en annan uppfödare som jag varit i kontakt med.

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Så fantastiskt söt han är! Underbart med en liten gosig kattkille som förgyller tillvaron! Kul att ni hittat rätt!!!
    Jag undrar om det inte finns lite Ragdoll bakom vår renrasiga birma Floyd, för när man lyfter upp honom så blir han så där tung och mjuk i kroppen, helt olika våra andra birmor vi haft och har... De är otroligt fina katter, både raggisar och birmor.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Å vilken liten goding. Hoppas tiden går snabbt till ni kan hämta hem henne.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Naaaaaaaaw sikken sötegöte !
    Å så en ragdoll ! den rasen är ju helt underbar ! det stämmer väl att dom bara älskar att bli burna .

    ♥Åsa

    SvaraRadera
  13. Gud vilken söt kille!! Förstår att ni längtar nu.....Kram!

    SvaraRadera
  14. Vilken sötnöt! Nästa gång ska jag ha en birma. =)

    SvaraRadera
  15. Nej en hona ska det va till föräldrarna! Kramar

    SvaraRadera
  16. Åhh.

    Jag tappar orden.

    Så söt..

    Åhh, vad fint det blir för dig att få hem denna ljuvliga söta lilla bebis.

    kramar och ha en fin söndag min vän!!

    SvaraRadera
  17. Underbart litet liv!! Grattis!! Blir ju nyfiken på hemligheten..hrm..
    Kramar

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar liten kille! Han kommer att trivas hos er!
    Har mailat dig.
    Kramkram vackraste!

    SvaraRadera
  19. Men hur söt får man vara då???!!!
    Hade inte maken varit allergisk så hade en sådan bott hos mig också;-)
    Då hade Tage åkt ut:-D
    Nejdå, så klart jag inte hade slängt ut honom;-))
    Men väldans söt är han, lite för söt!

    Kramar vännen, längtar efter dig<3

    SvaraRadera
  20. Ååååh vilken goding. Finns det något sötare än kattungar, ja det ska vara bebisar i sådana fall ;-) Vad roligt att ni snabbt kunde fästa er vid en ny katt i familjen.

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Åååå så himla fin! Nu tjatar mina barn... Här har vi inga husdjur än, men pressen ökar och frågan är då vilken sort det blir...
    Klänningen är jättefin på dig, har själv funderat på den. Hur är den i storlek?
    /Tina

    SvaraRadera
  22. Tack för alla fina ord. Har blir så välkommne när han får flytta hit och tjejerna längtar. Personligen är jag inte ås bortkollrad änu för Brandon fattas mig väldigt mycket! Vi hade ett speciellt förhållande och han var alldeles unik. Men man är vuxen och vet att med tiden går allt lättare:)

    FinaTina: klänningen har jag storlek 2 i, tycker den är något liten i storlek för jag är mittmellan och tycker den är perfekt på.

    Kramar

    SvaraRadera
  23. Tack så mycket, då är du samma storlek som jag. Nu ska jag leta efter en att klicka hem då! :-)
    Kramar tbx!
    /Tina

    SvaraRadera