Free background from VintageMadeForYou

fredag 20 april 2012

T.G.F!


Å en lättsam helg ligger framför oss:-)
Denna fina klänningen fick jag köpa av vackra Mollie. Jag gillar den skarpt, mjuk skön härlig bomull och med fina små "frillor" ( namnet). Otroligt skön är den och på samtidigt känner jag mig fin:) T o m en av mina adepter kommenterade härom dagen när jag hade samma outfit : så fin du är idag"  Gulliga är de små liven

Imorgon ska jag till frissan och bli ompysslad, ser verkligen fram mot det.

Vad gäller kattaffärerna;  hankatten är reserverad och en familj kommer imorgon och tittar på honom, två andra står i kö. Jag borde kanske höja priset;)
De som skulle köpa honom har själv valt att backat ur, annars hade jag bett dem göra det.

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Verkligen fin klänning som passar dig perfekt! Vad bra att att Alvins första självmant avslutade så han har chansen till en ny familj! Annars vet jag en här hemma som gäääärna hade velat ha en fin Alvin..;o)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Du är riktig snygg i klänningen. Håller tummen för bra familjer till katterna.
    Kram

    SvaraRadera