Free background from VintageMadeForYou

tisdag 24 april 2012

Någon som vet?



 Namnet på denna vackra klänning? Jag har köpt den på Tradera och ska lägga ut den igen för den passar inte mig. Den är ett konstverk , otroligt vacker.

Idag har jag brottats med negativa tankar och de försöker jag få bort genom att rensa, bl a i garderoberna. Funkar rätt bra för mig:) dock blir jag aldrig riktigt klar, varken med det ena eller andra

Pappa katt har varit hos doktorn för att få intyg på sin fulländighet ( dokumentation på att han har två i påsen), viktiga saker!

Nu fortsätter jag röja, kanske ses vi mer i kväll

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Den heter: #605 Shivers s/s dress.
    Så trist att den inte passade dig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack A-K:) Du är guld värd<3

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Den är ju så vacker...jag har drömmar om den lila, men den är ju så liten i storlek.
    kramar och vi får ses någon dag!

    SvaraRadera