Free background from VintageMadeForYou

tisdag 10 april 2012

Det är bestämt!


Alvin har fått ny familj! Inte trodde jag att det skulle gå så snabbt. Familjen som kom igårkväll var samma som ringde 10 minuter efter annonsen kommit in. De visste precis vad de ville ha och det gör att jag blev superglad när de ringde och berättade att de bestämt sig å önskar köpa honom.

Det finns en annan liten hankatt bokad till dem för de ska ha två. Alltså blir han inte ensamkatt!

Fint paket har jag fått men det blir ingen provning idag. Jag har fått massage och är lite trött

Dessutom har jag vunnit något spännande av Otto! Vilken turdag för mig:-)

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Oj! Vad spännande och vad bra att det är en familj som tänker på katten, att han ska få en kompis!! Grattis! Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till bra köpare - perfekt att han får en kompis :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jamen det kunde ju inte bli bättre!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Nämen ska plutten flytta hemifrån! Skönt att han får ett fint hem:) Och grattis! Kram

    SvaraRadera
  5. Låter ju toppen för kissemissen! Ska du behålla en själv (jag har inte hängt med riktigt i kattsvängarna)?
    Kids&Friends = ska vi dejta och prova kläder?!:) Jag kan inte hitta din mailadress här på sidan. Du kanske kan maila mig så vi kan styra upp något! pathcastle@telia.com

    Kram

    SvaraRadera