Free background from VintageMadeForYou

måndag 16 april 2012

Jadå, vi fick en till:)


Förutom att sälja och ta tillbaka kattbebisar, hålla igång Tradera, tvätta och ordna kalas har vi varit på kattutställning. Givetvis ;-) fick vi rosett med oss hem. PappaKatt fick så fina vitsord så domaren fick en kram. Ja han fick den efter utställningen och ingen " konkurrent" såg oss. Men han var så vänlig och jag tror att alla som hade honom  domare igår kände sig som ägare till världens vackraste katt, härligt.
En riktigt lång dag blev det för jag hjälpte till att plocka undan efteråt och tömma mässhallen. Men jag var så uppfylld och  adrenalinfylld så det var hyfsat lätt. Mest trött i benen;)

Tradera går nog rätt bra på alla mina affärer fram och tillbaka:P Men roligt är det

Kattbebis affären är komplex men pojken finns tillgänglig igen och jag vill ha en annat hem till honom. 

Imorgon hoppas jag på ett annat paket så att jag äntligen har något som sitter bra på denna ihopsaggade kropp:)

Åh, TACK EVA & OTTO! Jag ska visa när det blir bra väder. Finfint paket:)

Kramar alla fina


3 kommentarer:

  1. Klart skönheten fick pris:) Men sälja och ta tillbaka kattungar?! Vad händer? Kram goa du!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis till priset och jag som Linda undrar, vad händer?
    Vad roligt att det blev bra och då väntar vi på det fina vädret.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Ah, du som inte trodde riktigt på honom eftersom han var så "fel" i pälsen, vilken tur du tog dig dit med honom!! Grattis till rosetten!!
    Det var säkert hormonerna i honom som fick det att lysa lite extra ;o)

    SvaraRadera