Free background from VintageMadeForYou

tisdag 3 april 2012

Jaja...



Inte för alla;-)

Dessa för mig spännande klänningar kom,sågs och återvände. Inget för mig just nu. Båda är riktiga sommardressar och jag är inte där.
 Tadaan tycker jag är för tunn i tyget, vet inte när jag skulle använda den faktiskt.

Good s/s dress vet jag inte riktigt vilket ännu men det kommer.

Veterinärbesöket gick superbra. Båda bebisarna fick godkänt även mamma Lady och hon fick även komplimang för hennes goda skick ( vilket kan bero på att hon äter bebisarnas mat) Men det tyckte veterinären var helt ok. dessutom fick  jag p-piller till henne för att de två stora katterna gör sake rsom små katter inte bör se. Det är alldeles för tidigt för Lady med en ny kull i sommar utan nu bör hon "vila" och till hösten kan hon få para sig igen. Bekymret är vad man gör med en hankatt under tiden, han tyckte dagen igår var mycket bättre än den idag;(


Ni ursäktar marinblå BH och vita ben va?

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Lämnade du tillbaka dom?! Trivs man inte så gör man inte det.....
    Och tack goa du för inbjudan! Tyvärr så är det bara jag som är intresserad av den konserten. S skulle hellre dra ut tänderna än att lyssna på den sortens musik;) Kram

    SvaraRadera
  2. Man ska trivas i plaggen, det är det viktigaste, men du är jättesnygg i Tadaa. Kul att det gick bra hos veterinären.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är super fin men man ska ju trivas i kläderna, ett måste.
    Skönt det gick bra hos vetrinären.

    Kramar

    SvaraRadera