Free background from VintageMadeForYou

lördag 14 april 2012

Mycket!

Är det just nu och jag känner mig otillräcklig. Men när man då som jag igår, har en blä- dag och har denna fina "skörd" i brevlådan blir mam lite glad. En fin gåva: tack snälla Eva & Otto. Ett Traderaköp och en sak som inte passade tyvärr, då dem går i retur.

Det som ställer till det för mig är att jag är för mjukhudad och saknar strategier för att stå mot otrevligheter från andra. Retar mig att jag vid min ålder inte lärt mig det. Men jag har några år kvar att lära mig:-)

Nu ska jag fortsätta fixa Lillasysters kalas


Kramar alla fina


3 kommentarer:

  1. Tror jag tar mig friheten att rekommendera en bok som hjälpte mig med det problemet. Jag fick den av en vän före resan nu och den gjorde underverk.

    http://www.bokus.com/bok/9789153434139/fyra-grundstenar-till-ett-battre-liv-guide-till-personlig-frihet/

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Lär vi oss någonsin det, att ta emot elaksheter och ska vi behöva det egentligen?
    Egentligen är det väl ändå de som sprider elaka kommentarer som ska lära sig lite vanligt folkhyfs och inte känsliga människor som ska lära sig stå emot.
    Jag är i alla fall glad över att du är den fina människa du är.
    Hoppas att innehållet gladde, kanske mer dina döttrar?

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  3. Säger som Eva, lär man sig nånsin att ta sånt......
    Men ge mig adressen till den elaka fan så åker jag till skåne och agerar torped;) Kram till dig och familjen goa Christina!

    SvaraRadera