Free background from VintageMadeForYou

måndag 6 februari 2012

Tack alla ni fina!


Jag blir så varm och glad av era kommentarer, tack snälla ni!
Det känns väldigt skönt att så snabbt fått hjälp och det bådar gott.

Nu laddar jag inför den stundande förlossning som ska ske när som helst och vi är väldigt nyfikna på hur många små det blir. Jag hoppas att det är minsta två och det tror jag nog att det är, kanske t o m tre!

jag läser hur det funderas på lördagens klädsel, jag har INGEN ANING om vad. På lördag förmiddag dyker jag in i garderoben men innan dess får det vara. Däremot har jag friserat mig, egna slingor och klippning hos frissan. Ja det blev inte så dumt. Så här snyggt blir det aldrig igen när jag ska fixa på egen hand, då blir det alltid något helt annorlunda så idag tänkte jag ha ett bild-komihåg;)

Nu ska jag titta till lilla-mamma och jag återkomemr.

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Finfin i frisyren! Håller tummarna att det går bra med bebisarna och mamman..och att de kommer snart!! kramar

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med förlossning på G. Håller tummen för många fina små.
    Snygg frisyr, den klär dig verkligen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande med förlossning snart. Hoppas vi får se bilder av sötnosarna sen :)
    Lycka till och du blev jättefin i håret....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Nu hittade jag in till dig också! Snygg frissa! Visst är det svårt att försöka återskapa frisyren igen. Det brukar ta ett tag innan man får "till" det. Men du får säkert till det på lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Spännade med stundande förlossning! Kram<3

    SvaraRadera
  6. Snyggsnygg i håret! Ooo förlossning...det är spännande saker, allt kommer att gå bra!:)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera