Free background from VintageMadeForYou

torsdag 16 februari 2012

de små:)





Nu syns två små blåbär:-)  jag tycker att det är så roligt. Båda växer och lägger på sig varje dygn. Fortfarande är jag lite orolig för den lilla så de vägs dagligen. Mamma Lady är duktig och verkar ha bra med mat till dem.

Imorgonkväll åker vi på skidsemester och det är lite oroligt. Vi har ändå världens bästa kattvakt som kommet att bo härså det blir fantastiskt bra tillsyn men ändå. Hönsmamma, jag?! Hrmm

Kramar alla fina

10 kommentarer:

  1. Åh vad sööt. Jag förstår det där med hönsmamman, men försök att njuta av semestern. Ha så kul!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Söta små bebisar:) Ha det så gott i skidbacken! Kram

    SvaraRadera
  3. Åååhh jösses vilka sötisar!! Förstår mer än väl din seperationsångest! Skulle känna exakt likadant, hönsmamma jo jo..någon skall ju vara det!(fniss)
    Önskar en skön vintervecka!
    Kram

    SvaraRadera
  4. tull, tull tull vad söta de är..himmel!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så supersöta, och jag förstår precis oron även om man vet att allt går bra.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Åh, gud vad gulliga! Skönt att de växer! Härligt med skidsemester, hoppas att du får en bra vecka.

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga små pälsbollar och det vore väl konstigt om du inte vore lite hönsig!
    Kram fina du

    SvaraRadera
  8. Halloj!
    Jag hittade hit via Inspire Me Today Odd Molly. Jag såg den superlilla, men söta lilla bilden och reagerade direkt... åh!

    Vad söta missar! Jag har själv två helig Birma en brun- och en gråmaskad. Jag har inte läst mer än det här inlägget, men jag gissar att kattungarna är ca 1 vecka... så jag förstår att du är hönsmamma! Ska du ha dem själv eller kommer du att sälja dem?

    Birmor är så himla fina katter, sällskapliga och intelligenta. Jag skulle kunna ha fler än två :) men sambon tycker att det räcker!

    Många lyckönskningar och kramar
    Maria i Stockholm

    SvaraRadera
  9. Fina fina! Såklart man vill vara hemma med såna godingar.
    Skönt att det går framåt.

    SvaraRadera
  10. Nu ser jag... det är Ragdoll du har! Inte Helig Birma! De är förvillande lika ibland.

    Kram Maria i Stockholm

    SvaraRadera