Free background from VintageMadeForYou

onsdag 8 februari 2012

Bebisrapport


Eftersom det finns liv finns det stort hopp! Den lille har blivit tillmatad av mig hela natten. Jag och storasyster har legat hos dem, jag på en madrass bredvid med en hand i korgen dock var handen bara där korta stunder som tröst. Lady var kollosalt orolig i går för att idag vara lugn som en filbunke.
Ettan har gått upp 12 g till idag och den lille rackarn 2 g. Vilket jag tycker är superbra, att han inte tappat vikt:)
Det vi såg när vi kom hem är att han suttar på Lady och det gör oss mer hoppfulla.
Ikväll har jag pratat med en gammal uppfödare som gett mig lite feedback på mitt tänk, Tack Dr M för visst är det lite neo-tänk som skulle till:) Värme och mat!
Så nu håller vi tummarna att allt går vägen.

Tack snälla ni för uppmuntran:)
Anna, vi väntar med besöket tills ögonen är öppna;)

13 kommentarer:

  1. Grattis till bebisarna! Trist att en inte klarade sig men skönt att höra att den lille är på bättringsvägen. Vi håller alla tummar och tassar här!
    Superläcker frisyr! Me like mycket! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Klart du grejar det! KRAM

    SvaraRadera
  3. Håller också tummarna att minkisen klarar sig! Säkerligen uttröttande men värt mödan om ni lyckas få honom att växa på sig!
    Kram och lyckoönskningar från mig och mina kisar ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis till kattbebisarna! Önskar dom all lycka!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så söta de är och jag håller tummarna. Klart de klarar sig. .-D

    Många kramar och vi ses snart!
    L

    SvaraRadera
  6. Ja, och din fina frilla glömde jag ju att säga.. ska bli kul att se!

    SvaraRadera
  7. Skönt att dom lägger på sig:) Ursöta! Kram

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt att en inte klarade sig! Hoppas nu allt går väl med de andra! Härligt med bebisar i huset!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Heja Lillen! Han tar sig så sakteliga..då är det (som vanligt) bara en massa TLC som behövs..ja oxå mat förstås ;o)
    Vi kommer när de tittar sig nyfiket omkring!!
    kramar

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att höra att det går bra för lillen. Jag håller fortfarande tummen.
    kram

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att vikten ökar sakta men säkert! Det kommer gå fint det här, dom är ju i goda händer.
    Trevlig kväll med alla två o fyrbenta hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Visst finns det hopp! Min lille Jay ville inte äta och en lidelsefri jourveterinär tyckte att naturen skulle ha sin gång.
    Men kennelmatte gav inte upp; matade och värmde och idag är han en underbar brun labbekille på 13 veckor. Förvisso med stans största överbett men så ljuvlig och *min*.
    Håller alla tummar och tassar för din lille!

    SvaraRadera
  13. Åhhh kattbebisar är det bästa som finns!
    Håller tummarna.

    Ps Du har mail förresten :-)
    Kram!

    SvaraRadera