Free background from VintageMadeForYou

onsdag 1 februari 2012

Lite tungt

Är det för mamma hjärtat mellanåt. Nu har vi haft en lång period och behöver extern hjälp. Jag är oändligt tacksam för att vi blir lyssnade på. Det är inte lätt att vara människa alltid och inte lätt att vara liten så livet kan bli för mycket att hantera. Oron för dottern gör att jag just nu har väldigt svårt att fokusera på jobbet och gråter en skvätt ibland.
Just nu åker älskade maken med dottern till akutmottagningen och imorgon har vi tid hos andra.

Det blir underbart med bloggeventet och jag vet vad jag önskar jag har turen att vinna:) Något som hela familjen skulle njuta av.

 Ni glömmer väl inte min fina bloppis?

Kramar alla fina

15 kommentarer:

  1. Skickar många styrkekramar!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Skickar en miljard styrkekramar. Vad hjälplös man känner sig när det gäller sina barn och när de mår dåligt. Förstår hur hemskt det måste vara.

    Håller alla tummar att du vinner det du önskar dig på eventet...

    Kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Hoppas allt ordnar sig för dig och din familj, skickar över många varma kramar! Såg dig nu i din Ewa i Walla klänning, sååå fin du var i den!

    Många kramar
    Adela

    SvaraRadera
  4. Usch det låter inte alls kul. Hoppas ni får all hjälp och att det ordnar sig med allt! STORA KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Många kramar till dig. Skickar massa styrka med.
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Många kramar från mig....jag vet hur jobbigt det kan vara.....tre barn har jag och det har varit en del svårigheter ibland.
      Hoppas det ordnar sig.
      Titti

      Radera
  6. Vad bra att ni verkar få den hjälp ni känner ni behöver!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Fy vad bökigt och jobbig. Dessutom med den ständigt gnagagande oron i en Förälders hjärta. Hoppas att ni får den hjälp ni behöver och att vinsten blir din. Jag som inte ska dit kanske kan muta Emma, vad tror du?
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  8. Så jobbigt! jag lider med dig och er. Har varit (är) i samma situation och det påverkar ju hela ens vardag. vårt att släppa tankarna på detta... Hoppas ni får bra hjälp!
    Kram

    SvaraRadera
  9. håller tummarna at ni får den hjälp ni behöver. Har själv varit så mycket på barnakuten i Lund att de hälsar oss med namn nu... tycker de är underbara i Lund. Så jag hoppas ni får bra hjälp. Det är så himla jobbigt när ens barn inte mår bra.

    SvaraRadera
  10. Allt gott syster, till er alla!! Kramar i massor

    SvaraRadera
  11. Usch jag lider med dig......
    En jättekram till dig goaste Christina och till hela din familj med. Tänker på dig<3

    SvaraRadera
  12. <3 Styrkekramar till hela familjen! <3

    Jag träffade en präst igår.. (i jobbet) och leende konstaterade vi att det inte alltid är lätt att vara människa...

    Vi får olika bördor utmed vägen och det låter fint att ni har hjälp!
    STOR KRAM igen!

    SvaraRadera
  13. Ibland är det tungt att vara förälder (och inte hjälper det att vara ssk heller- tvärtom) men det stora och kloka är ju att be om hjälp som du gjort.
    Kram!

    SvaraRadera