Free background from VintageMadeForYou

onsdag 15 februari 2012

Bloggevent

 Inte bara en resa utan även allt detta fick jag i lördags! Höganäs keramik, Mateus kanna, Iitaala, Ewa i Walla förkläde och mycket mer. Helt otroligt.
Inte bara saker utan en otrolig massa skratt fick jag:) Lättroad som jag är njuter jag av NilsPils och PerBärs denna gången med.
En massa vackra tjejer!
Fler vackra; Dr Molly, Madde, Josanne
och Viktoria och Linda:)
Skratt bjöd även dessa "tjejer" på, duktiga på att sminka men jag satt lite för långt ifrån för att se något:)
 Denna mannen behöver man inte titta på; räcker att lyssna så blir man glad. Björn Ranelid har en mun som levererar ord i en hastighet som är fantastisk. Ibland blir jag berörd och ibland så kan jag inte låta bli att skratta. Så lördaegn bjöd på mängder med skratt:)
Söndagen var inte lika rolig, 3 glas vin och jag blir sjuk. Nu drack jag 4, ni förstår själv vad som händer;)

Massor med fina bilder finns runt om i blogglandia, detta är mina;-)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick med några bilder från hotellrummet! Kul och träffa dig också, du var så himla snygg och ustrålade värme! Och rolig kväll var det, särskilt för mig som inte träffat så många IRL. Hoppas vi får tillfälle att prata mer en annan gång. Klem och fortsatt fin solig torsdag.

    SvaraRadera
  2. Du, det ser ut att ha varit en superlördag! Fina vinster o gåvor fick du med hem oxå; grattis!! Du är självskriven vid nästa bloggevent förstår jag ;o)
    Kramar

    SvaraRadera