Free background from VintageMadeForYou

måndag 14 mars 2011

Moss dress= Goding





Denna goding fick jag syn på när vi hade vår senaste träff hos fina Ajajbaja. I en annan färgställning och inte min storlek även om jag inte drar så stort för tillfället. Lite letande för jag är urusel på att spana runt i webbens oändliga värld utan har några få ställen jag vet och ett av dem är Jonny´s boutique i Canada.
De har storlek och det är från provkollektion men till ett mycket överkomligare pris.
Snål som jag är valde jag det billigaste frakten och det tog inte en vecka för den att komma dessutom är dollarkursen till vår fördel:)

Moss dress är i tunt behagligt bomullstyg och med en vacker spets både uppe och nertill. Det är en riktigt härlig sommarklänning och den kom i 3 olika färger tror jag bestämt.

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Men vad fin du är i den! Såg den på Linda och blev lika glad! Tänkte mig inte att klänningen skulle se ut sådär när jag såg produktbilderna.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Jag jagar just nu en rosa och inte ens mollybutiken i Sthlm har den...
    Men skam den som ger sig! =)

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning. Hur långt tid gick det från du beställde på Johnnys till du fick paketet? Jag är nyfiken för jag har också beställd från Johnnys.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja tack, älskar den:)

    jag beställde den den 8:e och den kom igår den 14:e.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Visst är den fin! Älskar min! Så fin på dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Underbar! De hade inte den klänningen alls i köpenhamn, inte en enda. Jag som hade tänkt....
    Jag har också beställt från Johnnys, en underkjol men den har inte dykt upp än.

    Kram till dig och vi ses i mon!
    L

    SvaraRadera