Free background from VintageMadeForYou

måndag 14 mars 2011

Måndag efter en stormande helg



Mycket aktivitet har det varit i blogg världen och det är olika saker det handlar om.
Det finns det lika många sanningar som människor berörda av det hela och det är bara att beklaga för det är mer än en som blivit ledsen och förbannad. Själv har jag valt att inte läsa allt mest för att hur det lästa ordet uppfattas av mig kanske är raka motsatsen till vad skribenten menade och det vore väl trist? Dvs mycket missförstås när man inte har möjlighet att läsa kroppsspråk samtidigt

När jag började läsa bloggar blev jag så otroligt glad över värmen och generositeten hos alla tjejer/kvinnor. Ett fenomen som inte så ofta hittas i dagliga livet där vi många gånger är för upptagna med att bevaka våra revir istället för att peppa och puscha varandra framåt. När jag tänker på alla fina människor jag mött tack vare bloggvärlden och Odd Molly känner jag inte igen tongångarna. Nu tror jag dessutom att alla som skriver bara delger en bråkdel och jag kan bara gissa mig till verkligheten.
Men jag vet med bestämdhet att jag bara mött ljuvliga Odd Molly tjejer och alla är unika<3
Därför har jag föredragit att hålla mig tyst vid sidan.

En sak som diskuterats är kvalitén kontra prisbilden hos Odd Molly men det finns säkert massa andra saker som man kan undra över. Vad skulle du vilja fråga huvudkontoret om du gavs möjlighet?


Som ni ser är jag inte till min fördel ( som om jag brukar bli bra på bild;)och jag vill härmed framföra kritik för falsk varudeklaration;) munsårsplåster funkar inte på mig! Vad gjorde jag för fel?

Kramar alla fina

16 kommentarer:

  1. Å stackars dej... :-(
    Har du fått en såndär otäcking...
    Hoppas att den försvinner snart ♥

    Fråga till Odd Molly ? Skulle vilja ställa frågan :
    Varför måste dom ha bröstsömmen så högt ?? Å VARFÖR tror dom att alla kvinnor har sugrörsarmar ??

    Å du... jag har gjort som du i debatten som pågått.... Energi ska man lägga på annat ;-)

    SvaraRadera
  2. äh du ser lika glad o fin ut som på OM-träffen tycker jag? Roligt med kvinnor som utstrålar glädje tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Inte heller jag har fått dessa förbaskade plåster att fungera :( Även jag har valt att stå vid sidan av men vi ses på torsdag:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket bra skrivet! Skrev precis ett liknande inlägg. Var har värmen och gemenskapen tagit vägen i blogglandia?

    Hoppas ditt munsår läker snabbt! Verkar inte så kul...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. <3 .. alla är unika och värdefulla men du är en av de varmaste jag mött i "klanen".

    Vi ses snart!
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  6. Ja det är så ledsamt o tråkigt..har ändå bara läst en bråkdel eftersom det sög musten ur mig direkt!

    En fråga är varför storlekarna ofta skiljer sig mellan plaggen?! Även i samma modell fast i olika färger..vilket förekommer rätt så ofta! (Ialla fall förra årets kollektion som vi vet..) Undrar i mitt stilla sinne hur man faktiskt kan ha allt mellan 1-4 i sin garderob, när man tex. är en normal 2;a..knepigt för köpare på nätet. (ja nu visar ju många bloggare så snällt när kollektionerna kommer men det är ju ingen garanti att Mollytjejerna orkar hålla på med i längden.)
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag undrar som Annelie över storlekarna! Kan de inte hålla sig i samma storlekar på plaggen som återkommer säsong efter säsong?
    Sedan har jag irriterat mig lite på att det är många plagg som är hiskeligt trånga över överärmarna? Jag har stl 1 men vissa plagg funkar inte alls över det partiet och jag måste ta en opassande 2.a eller ingen alls. Och då har jag inga biffiga, vältränade ärmar utan alldeles vanliga sådana!
    Härligt att ni har ett möte med OM och får möjlighet att dryfta sådana här frågor. Det kan ju bara bli bättre tänker jag!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vad fint du skriver, och du har helt rätt. Munnsårplåster ja, jag tror jag behöver 3-4 stycken för att täcka mitt munnsår. Nu ser det ut som en botox injektion som gick fel.
    Lycka till hos Odd Molly.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Du har skrivit så jättefint.
    Fina goa människa!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Äsch du är alltid till din fördel du!
    Väl talat!

    SvaraRadera
  11. Kloka kvinna! Här älskar vi munsårsplåstren! Kram<3

    SvaraRadera
  12. Kloka ord! Själv var jag dum nog att ge mig in hetluften...

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Du är en enastående vacker sötnos, inifrån och ut och det kan inga munsårsplåster i världen dölja, så det så.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  14. Kloko!

    Och vad det gäller de där #¤%#¤& plåstren så sitter de aldrig mer än en dag (och under tiden utsöndrar de dessutom nåt märkligt).

    Kram

    SvaraRadera
  15. Ja tänk vilken cirkus det kan bli. Jag orkar faktiskt inte. Fokuserar på glädjen i kläderna istället. Dock ska vi komma ihåg att det finns en baksida till alla bloggar och alla är vi olika.

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Tack alla för fina kommentarer , gör mig varm inombords ska ni veta!

    KRAMAR

    SvaraRadera