Free background from VintageMadeForYou

onsdag 23 mars 2011

It´s alive;)



Finaste Pingla efterlyste mig och undrade om nattåget varit som hon misstänkte. Så jag skäms över att jag inte visat mig här sedan besöket i kungliga hufvudstaden. Men både jag och doktorn klarade oss alldeles utmärkt.

Mötet på huvudkontoret har både Oddmollyholic och Dr Molly återgett väldigt bra. Jag är väldigt glad för att inbjudan kom från kontoret och att de bjöd in oss, generöst. Dessutom blev det bra diskussioner där båda parter blev lite upplysta.

Själv har jag fortfarande funderingar angående kvalitén som i vissa fall brister alldeles katastrofalt. Där vet jag inte om vi ser riktigt lika på saken.
Men det var väldigt trevligt att höra Per Holknekt prata om sitt "skötebarn" för det är verkligen Odd Molly för honom. Driftig man!


Dagarna sedan i fredags har bara sprungit iväg och jag hinner inte riktigt med. Jag vill i alla fall mycket mer än jag hinner och det är positivt.

Som tur är hinner jag shoppa en del och denna fina tunika har funnits på min önskelista och ett klick på Tradera gjorde den till min för ett riktigt fyndpris.





Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Tack för hjälpen idag!
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Härligt att se dig! Och fin är du i ditt fynd:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej så kul att se dig och tack för senast ;)Det var verkligen roligt att ses live! Tror jag snor din dagens rakt av för jag har idétorka och har inte använt min sedan jag fick hem den i vintras.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra din röst igår. :)
    Vilken fining du fått hem och till fynd pris dessutom. Passar dig ypperligt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Puh!!!!
    Var ju en smula orolig där ett tag :-)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera