Free background from VintageMadeForYou

söndag 6 mars 2011

Äntligen stor nog!



Jag har haft en härlig helg, innehållsrik och fylld med sol både för kropp och själ! den börjad ei frdagskväll när vi äntligen fick hämta hem lilleman; S* A Dahl´s cat Milow da Vinci. Han är en brunmaskad ragdoll och är färdigvuxen ungefär om 3 år.
Nu är han en liten busig sak som har ägnat helgen åt att reta galgfeber på vår honkatt genom att fräsa mot henne;) Hon har haft en ängels tålamod och låtit honom hållas.
Underbart med en katt till i huset.

Lördagen tillbringade jag tillsammans med 21 underbara och lika klädtokiga tjejer som jag är och om den berättar jag mer om imorgon.

Kramar alla fina

12 kommentarer:

  1. Åh lilla söötingen! Han är så bedårande..
    Tack fina du för igår, det var så roligt att se dig skratta på bilderna, och framför allt att umgås live.
    Kramar och ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Han är ju så fantastiskt söt det lilla livet:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Thank you for such wonderful time yesterday and for being my "fashion advisor" :). Kram.

    SvaraRadera
  4. Underbart söt! Härligt med en kattunge som livar upp hemmet ; )

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken sötis! Passar fint in i din härliga familj.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos!! Härligt med en ny familjemedlem..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men så fin han är!
    Har sett bilderna från helgens träff och suckar och ler. Kan tro att ni har haft en underbart rolig träff :-)

    SvaraRadera
  8. Tack själv för trevligt sällskap!
    Den lille söte! Och jag som trodde han var en birma *skäms*

    SvaraRadera
  9. Men sötaste lilla... :)

    SvaraRadera
  10. Vilken gulleplutt! Jag har haft katt tidigare och vill så gärna ha igen. Kruxet är att jag bor i lägenhet och måste ha en lugn ras som inte har så stort behova av att rasa ute. Hur är Ragdoll till sinnet? Vet hur de ser ut som vuxna ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Men vilken raring! Ragdolls är verkligen underbara katter. Jag ska hem till en vän o gosa med deras lilla ragdollkatt ikväll. Mys!

    SvaraRadera