Free background from VintageMadeForYou

tisdag 29 mars 2011

Gott för mig.



Är att lyssna på böcker när jag kör till och från jobbet. Funkar superbra att rensa huvudet framförallt när jag kör hem. Jag gillar att skratta så böcker med humor är en fröjd att lyssna på. Om ni inte har läst så rekommenderar jag " Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den läses av Björn Granath och även om historien är osannolik så kunde jag inte annat än att skratta mellanåt. Nu har jag börjat lyssna på denna och jag ser dessa gubbarna framför mig:) Jaga rbetade i Tomelilla ett år och trakten är bekant med.




Är däremot en härlig bok som jag slök på tåget på min färd mot Molly- träffen.


Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Den sköna, Herbert Einstein och Amanda! Jag älskar den boken. Så vad tyckte du om slutet på Igelkotten? Jag var väl lite sådär småbesviken att de inte fick leva lyckliga i alla sina dagar...hoppas verkligen du läst ut den nu..ooops.

    kramar!!
    L

    SvaraRadera
  2. 100-åringen har jag läst och skrattade högt emellanåt! Brukar alltid ha en bok liggande på jobbet.....Kram goa du!

    SvaraRadera
  3. Ljudböcker är en fantastisk uppfinning. Tyvärr så somnar jag när jag lyssnar på dem.
    Alternativt, om jag lyckas hålla mig vaken, sitter jag och skrattar för mig själv; omgivningen ser inte mina lurar utan tror jag är ett litet psycho som kucklar för mig själv..... Så rätt de har :-)

    Kram på dig. Skönt att se att du lever än

    SvaraRadera
  4. Ja men det var ju bra tips!! Varför har jag aldrig skaffat mig någon ljudbok undrar jag nu..kanske funkar bättre numer.
    Tack tack för det!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon; ja slutet var lite snopet men ändå rätt på något sätt.

    Linda: Jag skrattade högt i bilen.Det gör jag nu med till Rapsbaggarna.

    Pingla: Klart vi bjuder på sådan;)

    Annelie: välbekomme

    Massor med kramar till er med<3

    SvaraRadera