Free background from VintageMadeForYou

onsdag 24 februari 2010

Should I stay or should I go now..


Gulliga Dr Molly ordnade en liten påse till mig igår när hon var på en provningsrunda. Man blir så sugen när man själv inte har tid;)
Att jag redan har två stycken sedan tidigare gjorde inte suget mindre när jag såg att 327:an åter kom ivår. Pink är dessutom en färg som jag är lite svag för, man kan inte bara ha blått i gardroben, eller hur? Men så funderar jag; vad väljer man när börsen inte räcker till allt man vill ha?

( please, ignorera grovköket i bakgrunden. Storasyster och jag övar för fullt)

8 kommentarer:

  1. Den blusen är fantastiskt vacker i just den färgen. Synd att inga webutiker tagit in den.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Superfin och en väldigt fräsch färg:-)
    Jättefin är du i den!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. jag tycker den ska stanna! (du kan sälja den när som helst om du skulle ångra dig) Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh ,så roligt en ny-bloggare !
    Jag är också ny i denna OM värld,önskningarna är många ,funderingarna ännu fler !
    Lycka till !
    Jag väntar på min kjol nu,blir otroligt spännande
    mvh Bittan

    SvaraRadera
  5. Stanna så klart! Den är underbar - jag har en själv. :D
    //Erika

    SvaraRadera
  6. Denne var veldig pen til deg!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  7. Jätte fin på dig! Klart du ska ha den.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ohhhh vad fin och TOTALT din färg!! Ett givert kort om du frågar mig. Sorry plånboken :s

    SvaraRadera