Free background from VintageMadeForYou

tisdag 23 februari 2010

Premiär


Både för Denim skirt och foto i bloggen.
Att g ville ha en Lovley knit bomull var solklart. Har en i ull som används flitigt men jeanskjolen fanns inte på önskelista. Men den blev lika hypad som Fonda så när det fanns i storlek 1 att beställa hos Country dreams blev det så. För att vara säker på att få en om den nu var något att ha hittade jag en på Redhe i storlek 2.
Så plingade det till i mobilen och lyckliga jag ilade iväg till hämtstället. Blev inte besviken; kjolen är i en skön mjuk bomull och det är en härligt rolig skärning. Jag gillar lite kortare kjolar men det passar inte alltid. Så föreställ er nu brunbrända ben( grisskära)och sol.

Jag tycker storlek 1 är helt perfekt både i kjol och kofta, annars har jag alltid storlek 2. Så om ingen är aspirant på en skirt i storlek 2 går den i retur igen

3 kommentarer:

  1. Har du kvar kjolen? Jag köper den gärna! Maila mig på linda.strahle@mhm.lu.se Hoppas, hoppas, hoppas!

    SvaraRadera
  2. Maila på bara! :-) :-)

    SvaraRadera