Free background from VintageMadeForYou

fredag 26 februari 2010

Äntligen fredag eller Redan fredag?!



Jisses vad sportlovsveckan försvann snabbt! Storasyster ville vara på fritidsklubben och det förstår jag, så tråkiga som vi är. Memory och Luriga grisar kan man bli lite trött på. Ska inhandla alun så vi kan göra lera( tack för receptet, Mia) och lite annat gott till ikväll. Tänkte att vi festa på en champagne idag, bara för att det är så gott. Det kräver något smakfullt till.
Annars tycker jag att förkylningen går på rätt håll men det krävdes Lepeton igår kväll och det gjorde natten väldigt bra.

Dagens är: Fonda, linne från Only, jeansleggings från Lindex och strumpor Twilfit

4 kommentarer:

  1. vilka två snygga tjejer! Champange, mums mums! Vi fick en fin flaska i bröllopspresent som vi äntligen tänkte dricka imorgon kväll när vi ska åka till bästa kompisarna! Jag längtar!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Yeeeaahh! Snygge, vore som om du varit i min garderob juh :D Till och med "mina" älskade strumpor som A-K mobbar mig för ;) Med andra ord - Jäkligt bra smak du har gumman ;)

    SvaraRadera
  3. Men sedär vad snygg du var i Fondan. Bra val=) Ha en bra helg kram

    SvaraRadera
  4. Kul med ännu en Odd Molly blogg, och så fin din Fonda är!/Kram Malin

    SvaraRadera