Free background from VintageMadeForYou

lördag 27 februari 2010


Denna vackra blus finns på " Spirit Store" Nova i Lund. Härlig färg med vackra broderier i powder. Fanns storlekar från 0-3 vad jag kunde se. Jag tycker den var lite vid i storleken Provade storlek 2 som är min vanliga men den kändes stor. Storlek 1 var perfekt i livet men lite tajt i ärmarna ( som bara de är underbara i skärningen). Den får tyvärr inte flytta hem till mig.
Grandmas Coat tittade jag på broderierna på ryggen men de såg inte ut som Sanni´s utan vara lika stora hela texten.

7 kommentarer:

  1. Hej och tack! Ja, jag hoppas verkligen att våren är på väg nu. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Visst är den fin:) Vill ha en Bronte, men velar om färg. När jag har bestämt mig finns det väl ingen kvar;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har tittat på den blusen oxå och den är riktigt fin! jag skulle kunna tänka mig en i indigo, får väl se om det blir något köp :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag dör...... NU fattade jag att det var du. Igår hade jag inte tid att kika in mer på bloggen. Åh vad skoj att du också börjat blogga!!! Såg de härligt röda Caloutofflorna. Vilket fynd! Äntligen fick jag se dem på bild.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, jag tyckte blusen var mycket finare än jag trodde, men så är det ju tyvärr nästan alltid. Det hade varit skönt för plånboken om det var det omvända. Fast jag har inte köpt den. Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Heeej!! Den provade oxå jag idag, min vanliga storlek var för stor/lång, gick jag ner en storlek, den var armarna lite trånga. Inget köp alltså, men det är bra att veta hur modellerna sitter, fall men hittar något på tradera.

    Kramis

    SvaraRadera
  7. Japp, håller med dig om storleken, så jag tog en st 2 för jag älskar broderierna och kan se dessa skymta fram under en tunn cardigan. Får se om den får stanna. Kul med egen blogg!!
    Kram!!

    SvaraRadera