Free background from VintageMadeForYou

onsdag 24 februari 2010

Dagens


Vabbar fortfarande men en lite tur till arbetet var alldeles nödvändigt idag. Lillasyster följde med efter lite knorrande men hon kom på andra tankar ganska snabbt när det utlovades baknng i dag med. Det blir mycket gotte och det bådar inte bra inför Bikini 2010:)
Det verkar som sportlovsveckan kommer gå i förkylningens tecken. Så det är bara att varva ner och gilla ledigheten. Ger mig mycket tid att fortsätta lära mig! Jag beundrar allas bloggar som ni fått så fina, sliter mitt hår och undrar över de mest basala saker. Som sjuksköterska har jag ett annat språk än IT-världen:) Maken skrattade åt mig i går kväll när han löste en sak på 3 minuter som jag suttit och svettas över i timmar, jag blev något sur på mig själv.
Känner mig lite lycklig över att fått till bakgrunden och att kunna lägga in bilder. Att jag fortfarande försöker få till läslistor och annat får jag bara finna mig i, det kommer.

dagens är Everyday long cardigan, tunika Esprit, linne och jeansleggings Lindex

2 kommentarer:

  1. snyggt!!!

    Här var faktiskt storasyster på dagis idag, kryss i taket! Men lillebror sover och hostar vidare...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Wiiie vad roligt att du har börjat blogga!! Snygg är du också! One mot mama! Kram

    SvaraRadera