Free background from VintageMadeForYou

torsdag 3 januari 2013

Ledig onsdag


 
 
Inte den vanligaste synen hos oss, pastamaskinen "in action".
Vi har haft den i många år men det är längesedan den fick lufta sig :)
 
Synd tänker jag för det tar inte så lång tid att göra sin egna pasta men absolut för lång för att tänka på när arbetsdagarna startar igen på måndag.
 
 
Idag är det ridläger igen och jag ska klä mig lite varmare än jag gjorde igår. Då trodde jag att jag skulle köra hem meddetsamma men fler vuxenhänder behövdes. Dåligt klädd ett par timmar i stallet, då fryser jag.
 
 
En gammal dröm har varit här och får vända igen tyvärr, snäpet för liten och grr säger jag. Men då letar jag oförtruttet vidare :) Medan jag letar dök igår en annan goding pp och det ska bli spännande att se om den passar. Gissar dock att den är lite stor vilket är mitt bekymmer, jag är väldigt mycket mitt-i-mellan.
 
 
Kramar alla fina
 
 

3 kommentarer:

  1. Tumregeln är att det är alltid kallare än man tror i stall. =)
    Har också en för liten dröm här som ska få flytta vidare.

    SvaraRadera
  2. Egen pasta!! Tycker det verkar väldigt avancerat med maskin, men lite sugen på att prova är jag allt. Sen man smakade färsk, är det svårt med torr tycker jag.. Klem och god fortsättning, nu blir det ljusare och ljusare :)

    SvaraRadera
  3. Kolla in på min blogg! Har precis slängt upp en MEGABLOPPIS till billiga priser!

    SvaraRadera