Free background from VintageMadeForYou

tisdag 1 januari 2013

NYTT ÅR !



                                            Till alla önskar jag ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Jag har läst några tillbaka blickar på 2012 och funderade på att skriva själv men då hade ni inte blivit uppmuntrade ett dugg och det är inget vidare så jag hoppar det ;) Men några av de härliga sakerna nder 2012 är kattungarna som kom och alla fick nya fina familjer. Ljuvliga små varelser!
Tanken var att vi skulle haft bebisar nu men det blev ju ett katastrofalt slut på den korta tiden med Smulan.
När jag landat lite i funderingarna tänkte jag om och har tingat denna lilla skönhet som jag hoppas ska bli vår nästa kattmamma ( om drygt 1 år).

Annars har vi julledigt och äter mest en massa mat :)  och ägnar oss åt fotbollscuper och ridläger. Förra inlägget är fotot från " Nyårshoppet", en liten maskerad hopptävling inom klubben. Dagarna innan gick 10 tjejer på hoppridläger och det var ju livet för Lillasyster :) Resten av veckan ska hon på ett annat läger i stallet och det är bra för annars är det bara datorn och Sims som gäller


Kramar alla fina



3 kommentarer:

  1. Hej!
    God fortsättning på det nya året och vad skoj med en liten hästflicka i familjen, här har vi fått en ridlärare i familjen i form av makens sons sambo och hon peppar mig att börja rida igen så vi får väl se hur det går.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. God fortsättning fina du! Jag är säker på att 2013 blir bättre:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har också tittat tillbaka och börjat på någon sorts årskrönika men fastnade så vi får väl se.......Så roligt att ni startar om trots allt säger jag helt själviskt och hoppas på mer kattgos så småningom :) Något har hänt med min läslista - vissa bloggar uppdateras inte så jag är lite sen här.
    Kramar

    SvaraRadera