Free background from VintageMadeForYou

söndag 6 januari 2013

Slut på lata dagar

 
Men man kan har sämre avslut :) Äntligen fick jag med mig familjen och vi var alla lediga ;)
Tutankamuns utställning i Malmö som håller öppet en dryg månad till.
Det visades ett par korta filmer och en hel del från utgrävningarna samt massor med repliker, välgjort
Fantastiska saker som visades och jag blev imponerad över allt vackert.
 
 
Stort grattis till guldet i Gothia, Fiona!
 
 
Det blev inget besök i Götet hos vår blivande medlem pga magsjuka, kanske nästa helg
 
 
Kramar alla fina
 

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Spännande med utställningen och ett bra avslut på ledigheten. Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Ja man kan bara säga som Carter sa: Jag ser underbara ting!
    Har ju sett originalen men det vore kul att se det uppställt sådär och inte splittrat som på Egyptiska muséet. Fast där är det ju hemskt mycket saker...

    Magsjuka blä!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset med Tutankamun! Tror bestämt att min son skulle vilja se den:)
    Tack för gratulationerna till dotterns guld:-))
    Kram

    SvaraRadera