Free background from VintageMadeForYou

söndag 29 juli 2012

Regnig men härlig söndag



En söndag som har varit utan sol idag utan bara bjudit på regn. Stilla fint sommarregn så jag putsade fönster oavsett eftersom de flest av våra fönster är ganska skyddade. Snacka om att jag känne rmig nöjd när jag putsat både inte och ute, uppe och nere:)

Bilden på mig och de små kattflickorna är bara ett av många fina bilder som Linda tagit här hemma, tack fina du för dem alla<3

Imorgon börjar Malin´s simskola, håll tummarna att vi kommer dit utan för många raseriutbrott

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Galet söta!!! Och underbar bild! KramKram!

    SvaraRadera
  2. Superlativerna börjar ta slut men fy f-n vad fina dom är! Och jag håller tummarna, raseriutbrott klarar man sig bra utan;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild!!
    Kul att fynda i Borgeby;o)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ni är bara sååå fina!
    tusen kramar
    <3

    SvaraRadera
  5. Den här bilden ska ni skriva ut på fotopapper och rama in!!! Den är verkligen underbar och så oförställd!! Ett ögonblick ur verkligheten..underbar!!

    SvaraRadera
  6. Vad fina ni är tillsammans! Lingon tar jättefina bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, vad ska man säga, bilden är super och de är så söta att jag snart smäller av! Klem

    SvaraRadera