Free background from VintageMadeForYou

måndag 16 juli 2012

Full rulle

Både med bebisarna och livet o övrigt.
I morgon ska jag ta med katt- och husvakt till Kiviks marknad och jag får " tvinga"med lillasyster
På onsdag ska jag till Göteborg och Gothia cup vilket jag kanske inte hinner se så mycket av. Invigningen ikväll missar jag och tjejernas gruppspel så jag hoppas de går vidare.
Som " tröst" för att jag går misste om underbara kvinnor på.onsdag ska jag besöka Freeport, visst blir det lite dålig kompensation men alltid något.

Bebisarna har vuxit och det ät verkligen bra fart i barnkammaren

1 kommentar:

  1. Som jag kanske sagt förut, hade jag haft de missarna hemma, hade absolut INGENTING blivit gjort. Jag hade bara suttit och tittat och kelat med dem precis hela tiden. Ha det fint på onsdag, jag ska också till Freeport för första gången i slutet på månaden. Spännande. Storklem

    SvaraRadera