Free background from VintageMadeForYou

måndag 23 juli 2012

Härlig semester




Sötnosarna är nu överallt;)



Då var Gothia slut och det var en intensiv vecka men otroligt rolig. Tjejerna spelade 3 matcher på torsdagen så jag missade inte mycket.

Vi bodde ute på Öckerö och det är så fantastiskt fint där ute! Boendet var på ett vandrarhem med lite annan livsåskådning än vad vi har så det smusslades en del;)
Men så roligt vi hade och mycket skratt , gemensam matlagning och lite vin, massor med sol, krabbfiske och fiskmåsar.

Idag var det ärende som behövde fixas och då sprang jag på fina Fru Sederblad. Tyvärr hade jag lite bråttom men jag hade mer än gärna stannat kvar!

6 kommentarer:

  1. Å jösses Christina - hur ska jag kunna låta bli att ta hem två ulltussar när allt är klart här hemma????? Du får mer än gärna lägga ut fler bilder hihi
    Kram fina!

    SvaraRadera
  2. De är så galet söta ju! Fin solnedgång också och nu verkar sommaren ha kommit för att stanna ett tag :) Klem

    SvaraRadera
  3. Ja gärna mer kissebilder! Kram

    SvaraRadera
  4. Söta små ullskruttarna...! De är så bedårande att jag vet inte vad.
    Härligt att ni har haft det fint på lägret.
    kramar!

    SvaraRadera
  5. Herregudars vad söt hon är. Hur går det med henne nu?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Trevligt att träffas ;-)! Jag hade också gärna stannat kvar...

    Och ja, fler kissemissebilder!

    SvaraRadera