Free background from VintageMadeForYou

tisdag 3 juli 2012

Moster igen




Denna lilla prinsessa är nu en vecka gammal! Lillasysters andra barn och allt har gått bra vilket är så skönt för en yrkesskadad (gammal) barnsjuksköterska.

Idag ska HerrKatt till doktorn och genomgå ultraljud av hjärta och njurar. Om allt är ok, vilket jag räknar med så kommer jag att låna ut honom till några honor.

På torsdag ska jag hälsa på en annan uppfödare och håll tumarna för mig, hon har något som jag vill ha:)

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Grattis till den nya familjemedlemmen!
    Kramar
    <3

    SvaraRadera
  2. Stort grattis moster! hoppas allt går bra med killen hos veterinären.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till moster :) Vilken sötis...

    Bra att allt gick bra med snyggingen och spännande att se vad du vill ha från en annan uppfödare :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera