Free background from VintageMadeForYou

torsdag 28 juni 2012

soliga härliga torsdag



Focusera på de fyra sötnosarna och ignorera mig!
Ljuvig dag och fast jag var så trött och grinig blev jag fylld med andra tankar efter jag hunnit sno till mig en snabbfika med underbara



Lingonfina, som fick lite trubbel med solglasen:) Ljuvliga rara Linda som jag önskade ha mig närmre mig. Kramar fina du


En arbetsdag till sedan stundar semester och det blir alldeles alldeles underbart. Så önskar jag fler dagar som idag och då blir det perfekt

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Oh dom sötingarna, jag döör lite varje gång du visar dom på bild.

    Säg inte att det finns en liten tjej kvar till mej. Skulle bli en perfekt norrländska av den missen :) /K

    SvaraRadera
  2. Men guuuuuuuud! Så ljuvliga så man smälter till en liten pöl! Kram

    SvaraRadera
  3. Mimmi: två pojkar och två flickor är det, olika teckningar.

    Linda: Gissa vad jag gör på kvällarna?

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åhhh så söta de är..
    Jag kommer och norpar en snart. Eller iallafall kelar med de söta missarna.
    Tusen tack för idag och många kramar!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så ljuvligt underbara fasst nog ser man fler sötnosar än fyra på dina bilder.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. Du får gärna mejla mej, jag vill veta lite mer om din missar.

    kstyrman(snabel-a)me.com

    SvaraRadera
  7. Vilka raringar!
    Trevlig semester önskar Titti

    SvaraRadera