Free background from VintageMadeForYou

måndag 25 juni 2012

regnig sommar


Snart semester och ledig i fem veckor, jag längtar. Kan vi dessutom få lite värme blir jag riktigt glad:)

Denna sötnosen är en av pojkarna och jag tror att han är brunmaskad, dvs han blir lik sin far. Han ligger i mina händer blundar och spinner! En riktig lite kelgris och med förmåga att slappna av fullständigt.

Inget rea span för min del och lusten att shoppa är ganska minimal:( Däremot har jag hittat lite lust att planter och fixa i trädgården vilket plånboken gillar bättre

Massor med kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Men gudars så söt! Och gärna lite värme ja! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin! Jag försöker övertyga sambon om att kattflocken behöver en hane, men det går inte så bra =)
    Får nog smälta förlusten av gammelkatt Rioja först jag också tror jag.
    Men om och när det blir en ny kisse så kan Ragdoll ligga bra till.

    SvaraRadera
  3. Men vilken liten sötnos. Jag blir kattungesjuk direkt.
    Här hålls tummarna för värme och sommar igen..
    Kram

    SvaraRadera
  4. jagvillha! Jagvillha! Jagvillha!! ...men det går ju inte, snyft. Hoppas allt är bra, storklem

    SvaraRadera
  5. Åh du. Vad fin han är:) ska du hålla på och visa sånadär sötisar så blir man väl med katt vilken dag som helst. Eller kanske ska vänta tills jag bor i mitt drömhus på landet:)
    kram påre!

    SvaraRadera