Free background from VintageMadeForYou

tisdag 5 juni 2012

Dagens första bild


Blir på vackra Lady som inte har det så lätt. De timmarna som hon var utan p-piller räckte för de två. Tyvärr är det dags igen och jag är väldigt orolig! För veterinären har varnat för fosterskador p g av pillerna men de rekommenderade ändå att hon skulle ha dem. Så nu hoppas jag bara att det inte händer henne något vid förlossningen.
Hon har varit orolig sedan igårkväll och hon väckte mig tidigt imorse då hon vill ha någon av oss hos sig. Så jag är hemma på förmiddagen och vid lunch blir jag avlöst av älskade maken som tar arbete med sig hem. Lilla fina Lady<3


8 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra! Tur hon bor i er familj, bättre kan hon inte ha det! kramar

    SvaraRadera
  2. Å det kommer att gå bra;) Underbar katt!

    Många kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Här hålls det fler tummar!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra för mamma katt och hennes små....
    Förstår att ni inte vill lämna henne ensam.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Är det bebisdags igen alltså! Håller tummarna för att det går bra och att ungarna mår bra:) Kram

    SvaraRadera
  6. Lilla kissen. Så det hänger på timmar. Jag har varit med om samma sak då jag råkade mixa upp kattens piller med några andra. Tror stackarn fick typ Imodium eller liknande i ett par dagar... som tur var tog inte jag hennes :) oansvarigt men jag får skylla på att jag var ung och dum... det resulterade i ett par fina små bonnakattungar. Fadern var lätt att urskilja, en vit långhårig typ. Min lilla svarta släta kisse fick lockiga ljusa kattungar.
    Håller tummarna för att allt går bra!
    kram kram

    SvaraRadera
  7. Jag håller tummar och tår för att allt går bra.
    Kram

    SvaraRadera