Free background from VintageMadeForYou

tisdag 26 februari 2013

Vardag igen



Men jisses så skönt vi haft det ! Mycket härlig luft och ute hela dagarna, äter och dricker när man blir sugen och bara har det gott. Underbart med ledighet tillsammans med familjen

Bilfärderna dit och hem var däremot mindre trevliga. Vi är vana att tuta fram på autobahn i sommartrafik, det är inte alla. Vinterväglag är inte något alla är vana vid heller, så det tog 24 timmar att köra hem, 130 mil. Tror vi tar flyget nästa gång ;)


Kissemissarna är så glad att vi är hemma igen men jag vet att kattvakten skämt bort dem och de har sovit i hennes säng med ;)

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Bedårande liten dam där på sängen :) Härligt att ni haft det bra men jag förstår att hemresan inte ger mersmak!
    Kramar fina du

    SvaraRadera
  2. Vardag igen ja. Inte utan att jag saknar skidbackarna och solen!
    Min make ville att vi skulle köra ner men han fick det ONDA ögat av mig. Vi har dessutom två ungar som blir åksjuka så det fick bli flyget.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem. Ni verkar också ha haft det fint, men hemresan verkar dryg när det inte blir som man tänkt sig. Finmisse där på sängen. Klem

    SvaraRadera