Free background from VintageMadeForYou

fredag 1 februari 2013

Fredag igen :)

 
Lilla pralinen har varit hos oss snart en vecka.

 
Tur i oturen har varit att båda tjejerna har tvingats vara hemma från skolan för de är/varit sjuka och Älskade maken och jag har löst av varandra. Så lilla livet har haft oss hemma hela veckan!

 
Näpen och med fina färger ( förutom ögonfärgen här) busar hon runt i hela huset nu. Livrädd för dammsugaren och cross-trainern men orädd för kaffekvarnen .)

 
Tyvärr blev detta suddigt men han får vara med i allafall, fina Milow som tyckte att Tia Maria var ganska otäck och han var inte glad alls.  Så jag tog honom till kattdoktorn som gav honom lite hormoner för att dämpa lusten lite och lite lugnare har han blivit. Jag vet inte vilket som verkat bäst, sprutan eller tiden men i helgen lär vi få svar för imorgon får han dambesök. Jajamänsan och jag tror inte det rummet kommer att lämpa sig för barn ;)
 
 
 
Måste oxå berätta att JAG HAR VUNNIT hos fina Helen som är av samma fina årgång som jag:)
En underbar resa och födelsedag önskar jag dig!
 
 
Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Vilka sötingar :)
    Vad roligt att du/ni också är 63:or. Visst är det en fantastisk årgång, hihi :)
    kram//elisabeth

    SvaraRadera
  2. Och jag hade kvar din adress så paket är på väg!

    SvaraRadera
  3. Jösses så fin hon är! Måste få en chans att snusa lite på henne i sommar :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Otroligt söt och stort Grattis till dig (och mig) hahha. Ha en fin helg, Klem

    SvaraRadera
  5. Hon är verkligen jättesöt. Skönt med hormoner till Milow..
    Kram

    SvaraRadera