Free background from VintageMadeForYou

måndag 1 oktober 2012

Tjillevippen

Fina Hilde hade utlottning på nagellack numero uno- Cite's och jag hade verkligen turen på minsida:-)
Tack söta Hilde@-}--

Hösten vill jag inte prata om för den har inte varit rolig om jag säger så.

Alldeles underbart är det däremot att fina DrMolly's bebis mår gott och familjen verkar ha det så bra som man ska. Fin är han på fotona: grattiskramar från mig.

Typiskt för mig är att jag är fenomenal på tröstshopping, är ni med det?
Hittills:  Gimlet blouse på Tradera, Missoni kjol,kofta,tröja,topp och armband ( ytterligare en klänning dom flyttade meddetsamma) 2 par Please jeans och en kavaj från Vila, en ny avelshona och lite mer. Sjukt eller?

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Vi måste helt enkelt ses och umgås lite låter det som. Surprisebesöka drM ??

    kramar

    SvaraRadera
  2. Tröstshopsa är det bästa!! Men en ny avelshona? Det låter ju både bra och spännade. Hoppas det går mot bättre tider för dig. Klem

    SvaraRadera
  3. Tusen tack finaste du!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Heej du! Vad kul att "se" igen. Usch och fy för tunga höstar. Man kan shoppa sig lycklig en stund iallafall. Och det gör iallfall inte saker värre. Så tänker jag!
    Jag röstar på Lingons förslag! :) En fika med Dr Molly!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Och mitt bland klädtrasorna klämde du in en ny kisse;) Det ÄR skönt att tröstshoppa i bland. Även jag blir glad att få ett livstecken från dig och jag önskar jag bodde närmre så jag kunde våldgästa dig emellanåt.....
    Kram<3

    SvaraRadera
  6. En ny avelshona var väl en bra sak att shoppa? =)
    Annars kan vi ju tröstäta och göra om lunchen sist.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du tyckte om lacken. Den gröna är ju riktig cool. Jag är övertygad om att du behövde allt du shoppat, tunga höstar behövs botas lite med något. Jag ser jättemycket fram emot bilder på nya tjejen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till nya familjemedlemmen och nagellacken!
    Kram

    SvaraRadera