Free background from VintageMadeForYou

onsdag 3 oktober 2012

 
 
 
Får jag presentera S* CaTim´s Smultron alias Smulan:) En liten kavat kattjej som flyttat in hos oss.

 
Hon har bättre ögonfärg än vad bilderna visar men ni vet vilken usel fotograf jag är.
Två år gammal och löper för fullt så då förstår ni kanske hur lycklig Herr Katt är? Oxå hur det låter här mellanåt? Jisses vad hon är högljud! Lady var inte i närheten av detta.
 
Tack för alla gulliga kommentarer<3 p="p">
 
 
 
Kramar alla fina


9 kommentarer:

  1. Jättefint maskad (säger man väl?) då är det fullt ös hos dig ;) Klem

    SvaraRadera
  2. Kul att få se henne! Och nya bebbar, iiiih säger jag och hjärtat blir varmt.
    Ha en fin kväll vännen och vi ska ses snart. Vapiano?
    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Jisses vad vacker hon är. Då har du lite action framöver;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker tjej! Förstår att herrn blir till sig. =)

    SvaraRadera
  5. Tack alla, ännu snyggare blir hon nog när pälsen är ok vilket den inte är för tillfället.

    Alla tre katterna gårfritt och det fungerar över all förväntan bra

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Goder afton :) Jag är kanske för grusig i ögonen men jag kan inte hitta någon mailadress? Jag har för mig att du har en Up-to-me-ism i chalk strl 2? Jag har en 1 som sitter för tight över bysten. Swappa?
    KRAM söta

    SvaraRadera
  7. Hej hej, ska du med på en liten bloggträff i Malmö den 10:e november??
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt med söta katter!
    Kram Helen

    SvaraRadera