Free background from VintageMadeForYou

tisdag 8 maj 2012

Godmorgon

Tack för all tröst<3 Känns mycket bättre idag.

Jag blev så peppad att skriva oftare i bloggen, när vi var på Odd Mollys huvudkontor men. Tiden är inte med mig och det är inte orken i heller.

Jag försöker hitta tid att läsa hos alla men att lämna avtryck hinns inye, tyvärr. Och så här får det vara tills livet vill annorlunda.

Idag har jag min favvis för tillfället, Hunkydory klänningen som jag köpte av fina Hilde.


Kramar alla fina


4 kommentarer:

  1. Usch, förstår att det är jobbigt med småkissarna. Enda anledningen att jag själv aldrig velat få kattungar från mina. Men du kanske får hälsa på dem ibland och så har du ju de stora kvar i a f att gosa lite med.

    Tid är något vi alla har för lite av ibland och då är det ju prioritering av det som är viktigt just nu som gäller. Ta det lugnt med bloggen, vi är ju kvar härute när du vill vara mer aktiv :)

    Ha det bäst
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Klart att det är jobbigt!
    Du är jättefin i klänningen, jag har kollat lite runt för att få tag i en likadan.
    kramar och ha en fin dag underbara du

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag förstår att det sliter i hjärtat och enda trösten är väl som du skrev att de var så efterlängtade dit de kom.
    Det där med tid, det är något glapp i vad man vill och vad man faktiskt måste ofta.
    Dessutom så tyckte jag om din dagens, fint köp från Hilde och snygga "ben" därtill. Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att det är jobbigt. Jag tycker fortfarande det är jobbigt att inte veta vad som hände med Sissi, och nu är det snart ett halvår sedan hon försvann. Bloggen ska inte kännas stressig, vi finns kvar.
    Du är så himla snygg i min fd klänning:)
    Kram

    SvaraRadera