Free background from VintageMadeForYou

fredag 6 maj 2011

Vissa tar sig friheter:D

6 kommentarer:

  1. Hihi... gulligt! Åker tassen ner i buren och retas lite också?

    Hoppas du får en fantastisk helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Gud vilken söt. Ragdoll eller Birma?

    Trevlig helg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Naw där fick jag ju svar på min fråga.
    Det går utmärkt ser jag.
    Puss på nosen kisse lille!

    SvaraRadera
  4. han är lite feg men när han kommer för nära gör Olga utfall mot honom och då drar han sig tillbaka som tur är.

    Han är en 5 månader gammal ragdoll

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Ha ha...så söta, båda!
    Hoppas du har en härlig fredag!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Herregud vilken söting! Bodde jag närmre hade jag knackat på i detta nu för att få se honom på riktigt! Kram

    SvaraRadera