Free background from VintageMadeForYou

fredag 6 maj 2011

Fototutmaning nr 6- I min bokhylla finns...



Jag har alltid läst mycket men senaste åren har det blivit något mindre och tom ingenting långa perioder. Men nu har lusten kommit åter och jag har fått fina boktips av Molly systrar. Dessa är några av de härliga böcker jag läst senaste tiden men en saknas här och det är " Igelkottens elegans" för den är utlånad. Dessutom har jag ljudböcker i telefonen som jag lyssnar i bilen. Började med " Hundraåringen som klev ut genom fönstret..." och sedan har jag fortsatt med Karin Blunk Holmqvist underbara böcker som " Rapsbaggarna"," Sirila gentlemen sökes" m fl. Det är så härligt att skratta och jag gillar att roas till och från jobbet.
Men några som jag läst om flera gånger och aldrig gör mig av med är " Trilogin om Härskarringen" av JRR Tolkien. Ljuvliga!
I min bokhylla har jag även en uppsjö kokböcker. Jag tycker om de med härliga, frestande bilder så det vattnas i munnen och man bara vill sätta igång och laga rätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar