Free background from VintageMadeForYou

tisdag 27 mars 2012

Bebisarna






Idag är de 7 veckor. Prinsen väger 965 g och Sötnosen väger 783g, vilket innebär att hon har vuxit mer den senaste veckan! De äter gärna av torr-fodret och det är nog rena godiset,  båda de stora gillar det med. Mamma Lady har lagt på sig en del så det är bra kalorier:)

Nu är det snart första veterinär besiktningen och där efter ska jag annonsera tänkte jag. Fy vad jag kommer vara kräsen på ev köpare! " Mina" små guldklimpar<3

Kramar alla fina

9 kommentarer:

  1. Hejsan!Gud så söta dom är.
    Har själv en härlig Ragdoll flicka.
    Kan tänka mig hur himmla svårt det blir när dom ska ha nytt hem.

    Heidi

    SvaraRadera
  2. Det blir tufft att släppa de där sötingarna förstår jag. Hade så gärna varit aspirant! I ett annat liv kanske (eller med annan man ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, sååå ljuvliga små! Känner att jag skulle vilja lägga mig på golvet och bara busa med allihopa.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sötisarna! Bodde jag lite bättre och inte reste så mkt i jpbbet så vore jag aspirant. Har alltid haft katt när jag var barn och tonåring och bättre sällskap finns inte.

    kram kram

    SvaraRadera
  5. ÅH...jag är kanske aspirant. Men jag vill ju ha två då? Vi får prata om det...:-D

    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Men gud! Vill ha! Bedårande bebisarna! Tyvärr har jag ju en Marodör som är rätt hård mot dom små liven......Kram!

    SvaraRadera
  7. Ja de är söta som socker:)Hon har dock en speciell plats

    Linda, båda två?!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jag har nog inte råd med båda..men man kan väl inte ha en söt liten kise bara...:-D
    kram

    SvaraRadera
  9. O de är helt bedårande söta! Skulle inte kunna skiljas från dom, så svårt...Hoppas du hittar riktigt kärleksfulla hem till dom;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera