Free background from VintageMadeForYou

måndag 26 december 2011

God Fortsättning och gott slut på året<3


Jag hoppas att ni alla haft en lika skön helg som jag. Så här vilsamt och mängder av god mat och dryck. Vi har varit ovanligt sociala för att vara oss men det har varit lovley.

Ikväll har vi varit familjen och vi frossar i Tv - tablån och skumtomtar.

Jag skäms för varken julkort eller hälsningar har någon av er fått: bamsejulkramskickar jag till; Josanne, Lingonet, Bergslagens fina Linda och Moa, Malena,Jeanette, Sanni, Bina,Mia,Anne, Acacia, Cicci, Åsa, Victoria, Tindy, Eva, Vivvi,Emma,Christina,Hilde alla andra inte nämda men inte glömda puss på er<3

6 kommentarer:

  1. Jupp, 100 % avkopplande jul har jag åxå haft :-) Önskar dej en gigantmysig fortsättning :-)

    SvaraRadera
  2. Puss tillbaka! Julen har varit bra! Trots halsont och så lusjäklarna som dök upp i dag! Kram goa Christina!

    SvaraRadera
  3. Puss på dig med vännen!!
    Ta det bara lungt och njut!
    Vad fint du gjort det här på bloggen;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt att du har haft en så skön jul, det har vi med;) Underbart foto, vilka sötingar!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Godaste fortsättningen till dig och familjen. Här har det varit lite lugn och mycket ös i form av många gtj. men så ska det ju vara.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  6. En nyårspuss till dig med!
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

    Kramar

    SvaraRadera